معاون سلامت ، آموزش پزشكي و دفاع زیستی سپاه در گفتگو با بسیج:

۲۳ بیمارستان سپاه در کشور در خدمت ارتقای سلامت مردم است / ارائه خدمات تخصصی و  جلب رضایت بیماران، الگوی مراکز درمانی سپاه

ساری-معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت:نظام سلامت سپاه با ۲۳ بیمارستان در سطح کشور توانسته است مطابق با آخرین استاندارد‌های تخصصی در خدمت ارتقای سلامت مردم باشد.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۹۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه هم اندیشی مدیران سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با حضور سردار بیات معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه صبح امروز در سپاه استان برگزار شد.

۲۳ بیمارستان سپاه در کشور در خدمت ارتقای سلامت مردم است / مراکز درمانی سپاه با الگوی مراکز درمانی سپاه ارائه خدمات تخصصی و  جلب رضایت بیماران
سردار بینات در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه نظام سلامت سپاه در راستای هم افزایی و هم کاری با نظام سلامت کشوری گفت: نظام سلامت سپاه با ۲۳ بیمارستان در سطح کشور توانسته است مطابق با آخرین استاندارد‌های تخصصی و با توجه ویژه به تکریم بیماران و مراجعین و رعایت انطباق پزشکی و پیراپزشکی با موازین شرع اسلام به ارائه خدمات به مردم بپردازد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه افزود: خدمت خالصانه و بی منت  نظام سلامت سپاه به مردم در راستای ارتقای سلامت یک الگوی تراز معرفی شده است.

سردار بینات در ادامه با اشاره به اینکه استان مازندران با وجود بیمارستان ولایت که یک بیمارستان تخصصی و خوب است و نیز داشتن ۱۸ مرکزدرمانی در سطح شهرستان‌ها با رویکرد ارتقای سلامت و ارائه خدمات تخصصی و  جلب رضایت مندی بیماران الگوی کاری خود قرار داده است.

به گفته معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه ه پیشگیری، ارتقای اموزش بهداشت در زمینه‌های مختلف، آموزش‌های تخصصی در زمینه پزشک یاری و فوریت‌های پزشکی که موجب ارتقای توانمندی یگان‌های رزم تحت پوشش سپاه استان شود، از جمله برنامه‌های خوب وارزشمند سازمان سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا بوده است.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها